Sunday, April 12, 2009

Day 60

Memo$um aksam uzeri biraz cereal yedi, yay! Yatarkende fena emmedi, insallah iyi olacak yarina:)
Bugun daha once dedigim gibi bir ara cikip MTye arabalar aldim:) Gerci cocukcagizin hali yoktu oynayamadi ama ablasi baya eglendi arabalarla. Ablasina da ustunde ziplanan balonlardan aldim, bayadir ariyordum, cok sevindi gorunce:) Babasida hemen pazarlik yapti, (Beyzayi Talha yatiriyor aksamlari: kitap ve dua okunuyor sonra beraberce Beyzanin yatagina yatiyorlar)eger aksam kendi kendine gidip yatarsa balonu sisirecegini soyledi:) Beyza sozunu tuttu ve pasa pasa gitti yatti balonuyla zipladiktan sonra, yarina Allah kerim:)

IMG_7426

Yarina bekar cocuklar geliyor aksam yemegine, basta 1 kisiydi gelecek, 4 oldu, sonra da 7:) Sagolsunlar istahlilar baya, bu aksamdan ana yemekleri yaptim, MTye gunduz guven olmaz, yarina da corba, pilav, salata kaldi. Bugun sabahin 8inde kalkip evide temizlemistim. Simdi de bilgisayardaki islerimi halledicem onuda bitirebilirsem kendimi bugun icin super woman ilan edicem!

5 comments:

  1. top guzelmis kendimemi alsam kizimami acep?blogum evet esracim davet ettigim kisiler giriyor eminerkek@hotmail.com adresime mailini yaz davetiyeye gonderirim)sevgiler..

    ReplyDelete
  2. valla bugun bende baya zipladim:) babasi dalga gecti patlatacaksin diye ama olsun:) yolluyorum simdi maili,gorusmek uzere..

    ReplyDelete
  3. Balon guzelmis cidden :))))Kolay gelsin sana bekar abiler,kardesler baya istahli oluyorlar masaallah.:)))
    Bu arada Persembe geliyormussunuz ,bekliyoruz ins...

    ReplyDelete
  4. Harika resimler cekiyorsun Bence cocuk fotograflari cekmen lazim , ciddi olarak.
    Bu arada kizin cok guzel , masallah .
    Hangi makinayi kullaniyorsun ?
    Depth of fiel teknigi bende cok seviyorum senin gbi ama bu tarz resimleri tam yakalayamiyorum .
    Fast speed mi deniyor ,nasil ayar gerekiyor Bana bir anlatsann :)

    ReplyDelete
  5. ben daha cok amatorum 6-7 aydir bu makineyi kullaniyorum. ama cok cekmeye calisiyorum kendimi gelistirmek icin, 10bine yakin fotograf cektim bu kadar surede..:) canon eos digital rebel XSi kullaniyorum, bu fotoyuda kit lensiyle cektim.
    aslinda bu hic begendigim bir fotograf olmadi ama lens eksikliginden dolayi bundan daha iyisi bu kadar isikta olmuyor.. shutter speed yuksek olmaliki hareket edeni titreme olmadan yakalayabilesin ama bu metodda arkasida hareketsiz oluyor yani sanki o anda zaman durmus gibi cikiyor fotograflar. ama birde panning technique var onda da makineyi hareket eden objeyle beraber hareket ettiriyorsun, arkasi blur oluyor hareket eden cisimse sharp asil bu teknikle cekince cok harika oluyor ama dedigim gibi onun icin lensim yok henuz:).

    ReplyDelete