Wednesday, April 15, 2009

Day 63

Yarin ogleden sonra yola cikiyoruz insallah New Orleans'a dogru. Katrina'dan sonra apar topar tasinmis bir veda bile edememistim kizimin dogdugu sehre, nasip bu zamanaymis..
Yarin en sonunda Yasemin ve Tuana ile de tanisacagiz bunca seneden sonra:) Sagolsunlar bize arabalarini verecekler, ilk aksam Baton Rouge'ye gidip arkadaslarda kalacagiz sonra ertesi gun New Orleans'a geri donecegiz.

off we go to New Orleans..:)

Iki cocuklu olarak ilk defa ucak yolculugu yapacagiz, bir anlamda Turkiye yolculugunun ufak bir provasi da diyebiliriz. kafam acayip dolu, yaziyorum birsey unutmayayim diye, ozellikle onemli olan, oraya gittigimizde herhangi bir yerden alamayacagimiz seyleri... Sadece Beyza olsa kolay ama isin icine bir de hala hasta ve mizmiz olan MT girince isler karisiyor, umarim bir sorun cikmadan rahatca gider geliriz. Insallah sicak hava iyi gelirde MT iyilesir, yoksa burnumuzdan da gelebilir kac aydir bekledigimiz bu tatil:)

Dedim ya kafam acayip dolu, dun aksam Talha'nin telefonuna sacma sapan bir mesaj birakmisim, geldi bir saat dalga gecti benimle Talha dinleyince bende kendisine hak verdim, bende kendimle dalga gectim. Hic degistirmeden aynen yaziyorum, bu arada bu mesaji kagida dokmek baya bir zamanimi aldi, kendime gulmekten yazamadim bir turlu:))

"alo Talha hic unumuz kalmadi, ekmek yapiyodum amma velakin oda suyu biraz fazla geldi sulu zirtlak kaldi, kepekli undan koyiyim dedim kepekli unumuz bocuklenmis. o yuzden aksam gelirken mutlaka ama mutlaka ekmek almak zorundasin hatta buyuk ihtimalle ekmekte almak zorundasin, haydi gorusuruz. "

bir gariplik var dimi son kisimda:) akl-i selim birisi soyle derdi:
"aksam gelirken mutlaka ama mutlaka un almak zorundasin hatta buyuk ihtimalle ekmekte almak zorundasin, haydi gorusuruz."

3 comments:

  1. Hayirli yolculuklar:)

    Seninde dedigin gibi sonunda tanisacagiz ins.hayirlisi ile.

    ReplyDelete
  2. ne guzel kızlar ya, esra yasemine selam soyle:))

    iyi eglenceler

    ReplyDelete