Saturday, April 11, 2009

Day 59

MT 2. gununu devirdi hicbir sey yemeden.. Sadece biraz emdi o kadar... Yemegi gorur gormez dilini cikarip , tukuruklerini puskurtuyor:) Ilac vermesi ise tam bir iskence, agzini kilitliyor, acabilene askolsun, bugun icine ilac koyulan emziklerden aldim ama oda bir ise yaramadi. Yarin birazcik yemeye baslasa bari..

Pazar okulunun programi cok guzel gecti, Peygamber efendimizin (sav) dogumunu kutladik. Minicik agizlardan salavatlar, hadisler dokuldu, cok hos oldu.. Rabbim cocuklarimizin safliklarini, temizliklerini bir omur boyu muhafaza etmelerini nasip etsin insallah..Programa bir gittik herkes guzel guzel giyinmis, bende Beyza'ya kotla t-shirt giydirmistim, eve gidip babannesinin umreden getirdigi cubbesini alip geldim onlarin programi baslamadan, boylece Beyza'da en sonunda cubbeyi giymis oldu:)

IMG_7424

Iki gun once 5 kg sutten yogurt yapmistim, o zamandan beride suzgecin icinde bekletiyordum, bugun en sonunda kivamini bulmus, nefis bir suzme yogurdum oldu, bekledigimize degdi.. Icine biraz sarimsak tozu, biraz tuz, kekik ve pul biber.. Yum:) Yapmayanlara mutlaka tavsiye ederim, cok uzun sure dayaniyor buzdolabinda.

IMG_7411

2 comments:

  1. Masaallah miniklere:))

    MT icin uzuldum en kisa zamanda yemeye baslar ins...

    Yogurtta harika gorunuyor ,afiyet olsun:)

    ReplyDelete
  2. Tuana'nin da boyle guzel programlarda fotograflarini gormek nasip olsun insallah bize de..:)

    ReplyDelete