Friday, April 10, 2009

Day 58

Cok zor bir gece gecirdikten sonra sabah 10'da doktora gittik yine, bu sefer acile degil MTnin kendi doktoruna. Acildeki "salak" doktor kulaklarini kontrol etmemisti benimde eve geri dondukten sonra aklima gelmisti. Kulagi iltihaplanmis meger.. Kac gundur cekmedigimiz kalmadi, bir yandan da disleri gelmek uzereymis, ikisi birlesince baya agir gelmis yavrucaga.. Bugun antibiyotigini aldik, yuksek dozda da agri kesici veriyoruz 6 saatte bir, o yuzden keyfi biraz yerine geldi cok sukur. Ama hala yemek yemiyor, o da bir gecse rahatlayacagiz insallah... Ne kadar hasta da olsa ilaci alip agrilari hafifleyince yine hemen nesesi geliyor oyuna daliyor:) Bu arada goruldugu uzere hep kiz oyuncaklari ile oynuyor, acil tarafindan traktor kamyon falan almam lazim, cocugun gelecegiyle oynuyorum resmen:))

IMG_7383

MTnin hastaligiyla beraber evimde gocmus durumda, ben daha bulasik makinesini bosaltamadan, kirliler birikiyor, bu olay 3 gundur devam ediyor. 4 makine camasir var katlanmasi gereken. Temizlenmesi gereken 3 banyo, supurulmesi toparlanmasi gereken bir ev. Ben bunlari yapmak yerine, bos buldugum her arada uyuyorum, 3 gecedir uyumayinca hicbir sey yapacak halim yok. Bilgisayardaki islerimi hic dusunmek bile istemiyorum zaten, acmaya bile korkuyorum kimbilir ne kadar birikmistir..:(

Bu arada dun vizemiz geldi cok sukur, normalde en erken 2 en gec 3 ay icinde gelir demislerdi ama bizimki 2 haftada geldi cok sukur:) Baya stres olmustuk bizde, mayisin 25inde evi bosaltacagiz, dimdizlak ortada kalicaz Turkiye'ye de gidemeyecegiz diye:)) Simdi bir tek MTnin pasaport isi kaldi, o da iyilesince halledilecek, geriye bilet almak kalacak. Acayip heyecanlaniyorum, en fazla 10-11 ay araliklarla gidiyordum Turkiye'ye ama MT'nin dogumu yaza gelince bu yaz gidemedim. Haziranin basinda 2 sene bitecek..:(

Normalde bugun icin planimiz Chicago'ya gitmekti, Ertugrul Erkisi'nin konseri vardi :(( MT efendi sagolsun, gidemiyoruz..:( Yarinda pazar okulunun programi var, cocuklarin videolarini sagolsun Talha birlestirdi cok komik oldu:) Simdi donem boyunca cekilen fotograflarin slide show yapilmasi kaldi, biraz vicdan yaparsam belki bu aksam onuda yapar:)) Insallah MT iyi olursa yarin erken gidip oralarin ayarlanmasi lazim, birde gitmeden kisir yapilacak.. Oy oglum iyiles lutfen..

Cok yazmisim bugun.. Blogun formatindan uzaklasip duruyorum, birgun 6 fotograf yukluyorum, baska bir gun oturup destan yaziyorum, yukle 1-2 fotografini kapatsana be kadin:))

6 comments:

  1. Cok gecmis olsun yavrucaga.Kiyamam ben ona.Onlarin agrilari hep bizim olsun !
    Bu Amerikadaki doktorlar beni delirtiyor zaten Anne ve baa cok uyanik degilse eger eyvahlar olsun yani !!!
    Iy ki farkina varmissiniz.Umarim biran once iyilesir MT

    ReplyDelete
  2. Amin insallah cabuk atlatir, insan hic kiyamiyor cocuklarina, bende dun gece uyutmaya calisirken hep dua ettim bana gecsin diye..disardan duyan birine komik gelir ama anneler anlar ancak..
    Evet soyle adam akilli konusuna hakim bir doktor gorebilene askolsun.. bisey olmaz gecer deyip duruyorlar, cekmedikleri icin umurlarinda da degil..

    ReplyDelete
  3. Umarim biran onceiyilesir yavrucak.
    Iyki Ilyas gibi canavar degil , bu oglan bana kok sokturecek Hem sende iki tane , hemen ayaklanmasin :)
    Herseyin hayirlisini versin Allah insallah
    Odulun var bende :)

    ReplyDelete
  4. cok gecmis olsun insallah erkenden duzelir isthli uykulu bir bebis olur .alttaki pasaport resmine bayildim ne seker cikmis oyle)

    ReplyDelete
  5. Benim kizimda cok erken emeklemis 10 aylikken yurumus, 18 aylikkende tuvaletini soylemeyi falan ogrenmisti. Ama korktugumuzun aksine hic yaramaz olmadi:)
    Bu arada tesekkur ediyorum odulune Yeliz..:) Ancak benim oyle bir odul alabilmem icin coook firin ekmek yemem, cok daha fazla sabirli olmam, cok daha iyi ilgilenebilmem lazim cocuklarimla..Simdilik onu becerebildigim kanaatinde degilim..:(

    ReplyDelete
  6. amin insallah Rana, hele o uykulu olma kismi bir gerceklesse:) Ben senin bloguna giremiyorum , restricted yapmissin herhalde..

    ReplyDelete