Friday, April 3, 2009

Day 51

Benim gibi baska kimse var midir acaba?
Dun aksam Talha eve geldikten sonra cocuklari ona birakip markete gittim acil birkac sey lazimdi. Donuste baktim cantam yanimda yok, yol kenarinda durmaya usendigim icin, diger esyalarla beraber bagaja koymusumdur diye avuttum kendimi. Evin onunde bagaji bir actim canta yok.. Eve hic girmeden bastim markete, ara sokaklardan 70e basa basa hemde:) Bir yandan da polis yakalamasin diye dua ediyorum:)) Sonra market arabasini biraktigim yere geldim bir baktim cantam hala ayni yerde, bir Elhamdulillah cekip eve geldim. Evde alay konusu oldum tabi, cunku bundan 1-2 ay once yine bir marketin arabasina cuzdanimi birakip eve gelmisim, o sefer daha da vahim bir sekilde , ertesi gun oglene kadar hic aklima gelmedi:) Sonra pacalarim tutusmus bir halde markete gidip sordum, neyseki bulan kisi markete gidip birakmis:)
Bir daha unutmam insallah diye umut ediyorum, cekirge bir sicrar, iki sicrar.... demisler:)

IMG_7011

No comments:

Post a Comment