Tuesday, April 14, 2009

Day 62

Beyza evden cikan bir kisinin arkasindan kapiya kosar ve apartmanda asagidaki sesler yukselir:
Tikkatli oooool.
Arabani guzelce kullaaaaan.
Ben seni cok seviyoooom.
Arabani yavasca kullaaaan.
Arabani sakin bi yere vurmaaaa.
Guzelce gidip geeeel. :)

Bu arada kac gundur MTnin pasaport isini halledemedik, dun gittim postaneye ama o fotografin arkasi cok karanlikmis diye begenmediler, bu sabah bir daha denedim. Iste bazilari:

pasaport fotosu denemeleri

Bu da pasaporta koyulmaya hazir hali:

IMG_7623

Uyari: Asagidaki hikaye okuduklarini aninda gozunde canlandiranlara ve midesi zayif olanlara gore degildir.

Argo bir tabir vardir, agzima .ictin diye, mecazi anlamda kullanilir normalde. Bugun oglum agzima .icti ancak mecazi anlamda kullanmiyorum ben bunu:) Sagolsun bu antibiyotikler birazcik ishal yapiyormus cocuklari, bizimkide ishal olunca cok gazlanir ve kakasini yapamaz gaz sancisindan.. ben de bir guzel altini actim hem atesini olceyim hemde termometre girip cikinca yapiyor kakasini guzelce diye. Ishalin civikligi, icinde biriken gazin da etkisiyle bomba etkisi yapti maalesef. t-shirtim yuzum, goz kapaklarim kahverengi benekler (kakalar)icindeydi. E bunuda yaptin bana ya oglum...

2 comments:

  1. Fotolar cok seker:))

    Bu arada olay icnde gecmis olsun:)

    ReplyDelete
  2. ay cok guldum..Guluncek birseyde degil ama olayi anlatma tarzin ve baglamaseklin cok hos.
    Bir an once iyi olsun yavrucak , insallah

    ReplyDelete