Monday, April 13, 2009

Day 61

Bugun MT'nin daha iyi olmasini bekliyordum ancak cokta buyuk bir ilerleme olmadi.. New Orleans'a gitmeye 3 gun kaldi, insallah o zamana kadar tamamen iyilesir..:(
Bugun bekarlar ve canim bacim Melike'nin esi Ali geldi ve yemeklerini yediler simdi de cocuklar gibi benim fotograf makinamla oynuyorlar:)) Yemek yetmis cok sukur, kisi sayisi tekrar artti dokuza cikti da:)

IMG_7487

Henuz hicbirsey hazirlamadik Persembe gunu cikacagimiz yolculuk icin, kafamda dusunup duruyorum, su da lazim olur bu da diye ama henuz dusunceleri faaliyet asamasina geciremedim.. Ayrica sicak hava gormeyeli baya uzun zaman oldu, ne giyecem ben yaw:))Cok gozumde buyuyor bu bavul olayi, hofff..

2 comments:

  1. Cocuklar gibi benim fotograf makinamla oynuyorlar'a cok guldum:))

    Valla gelince bende oynarim soyliyim simdidem:)))

    iyi hazirliklar:)))

    ReplyDelete