Thursday, April 30, 2009

Day 78

Bugun bilerek ve isteyerek evden cikmadim hic, uzun zamandir bekleyen, ve gittikce biriken camasirlarin hepsini yikadim, kuruttum, katladim. Bir daha tovbe, bu is bekledikce insanin gozunde buyuyor. Simdi sira kolileri cikarip tasinma islemine baslamaya geldi, hofff.. 25inde evi bosalticaz ama 26sina bilet alacak olunca 23u gibi tasinalim istiyorum ben, birazcik dinlenme firsatimiz olur hic olmazsa. Yani 20 gunumuz var bu evi toparlayip paketlemek icin, atilanlar atilacak, satilanlar satilacak, oyle cok is var, oyle gozumde buyuyorki hersey...
MT emeklemeye basladi, tam sirasi diycem simdi olmayacak:), uzun zamandir bekliyorduk cunku. Tasinirken zorlayacak bizi baya, tabi birde 12 saatlik ucak yolculugu var onun sonrasinda. Salincaga uyusun diye koyuyorum orda bile durmak istemiyor velet, sonra yorgunluguna yenik dusuk absurd pozisyonlarda uykuya daliyor, buyrun bakiniz sekil 1a.


-sekil 1a-

2 comments:

  1. Donuyormusunuz yoksa ?
    Ah ya cok is , bende Turkiye donusu tasiniyorum.
    Kolay Gelsinn
    PS Cok guzel uyumussss Asagi inme planlari yaparken uyumus kalmis resmen :)

    ReplyDelete
  2. yok donmuyoruz, tatile gidiyoruz sadece. Cok is gercekten de, sana da kolay gelsin simdiden:)

    ReplyDelete