Friday, August 28, 2009

Day 198 - Wednesday, August 26, 2009

Profesyonel fotografcilarin gozdesi olan Balat'a amator ruhumla iftara gittim bugun, iftardan oncede 3-5 dakika sokagi arsinladim, gozume takilan cok kare oldu ama insanlari cekmeye cekiniyorum nedense, hep bana birseyler soyleyecekler, kizacaklarmis gibi geliyor, hele hele Balat insanini pek kizdirmaya gelmez:) Diyecegim o ki iyi bir zoom lens sart oldu bana, kimseyi rahatsiz etmeden, hatta ruhlari duymadan cekebilecegim bir lens:)

Balat'ta kimseyi rahatsiz etmeden cektigim kareler ise asagida, iyi seyirler..:)



















Gece feshaneye de gidelim dedik, ama ben Balatlilari dinlemeyip arabayla yola cikinca, 45 dk trafikte kivranip, Feshanenin onunden gecip, park yeri bulamadan geldigim yere geri dondum tipis tipis. Gunun sozu: laf dinle be kizim, bi sefer de olsa laf dinle!

No comments:

Post a Comment