Wednesday, August 19, 2009

Day 186 -Saturday, August 15, 2009

Hadin-i Kadim ile bulustuk sonunda..Ama ne bulusma:)
Babami Uskudar'da biraktiktan sonra Fethipasa'ya dogru ilerlerken arabanin altindan miyaav, miyaav diye sesler gelmeye basladi, minnacik bir yavru kedi sesi. Acayip panikledim, araba ilerledikce kedinin bir tarafini parcaliyorum heralde diyerek park ettim arabayi Fethipasa'da. Korkudan asagi inemedim neyseki o anda park gorevlisi geldi, sanada kedi sesi geliyormu dememe kalmadan, stop et arabayi kaputu ac dedi:) Motoru susturduktan sonra kedinin de sesi kesildi, her tarafina baktik bir turlu bulamadik kediyi, sen anahtari bana ver gir iceri ben onu bulurum dedi park gorevlisi. OK dedim gittim, 1 saat kadar sonra kontrole gittigimde, cikarttik kediyi, bir de mamayla su verdik, sapadaglam birseysi yok dedi:) Camurlugun icinde bosluk oluyormus oraya girmis heralde yaramaz velet:)
Bu arada kendimi de tanitayim efenim, bendeniz kedili arabanin sahibi :))



PS: Canim kankam dogum gunun kutlu olsun!

No comments:

Post a Comment