Tuesday, March 31, 2009

Day 48

Bugun guzel ve duygusal bir gun oldu benim icin...
Sagolsun Ozgen sabahin 7sinde geldi cocuklara bakmaya, bizde o geldikten hemen sonra okula dogru yola ciktik. yemekleri falan yerlestirdik, 8:30 da sunumuna basladi Talha, basta baya heyecanliydi ama 5-10 dk sonra sakinlestigini farkettim. Cok iyi ve konusuna hakim olarak tamamladi sunumunu. En son iki slayti tesekkur etmek istedigi kisilere ayirmis. Sondan bir oncekinde okuldakilerin isimleri falan vardi, son slayta cocuklarin resimlerini koymus. En son bana tesekkur etti, cok guzel seyler soyledi, bu 5 senenin zorluklari akip gitti sanki, neyseki karanlikti baya ortam, yoksa herkes agladigimi gorecekti :))
(Aslinda planim foto cekmekti dogru duzgun ama ortam cok sessiz olunca cekindim, millet kalkarken cekebildim sadece bir tane..)
Sonra bizi cikardilar salondan, sadece Talha ve komitesindeki hocalar kaldi, asil zorlu kisim basladi. Bende eve geldim bu arada , sorulariyla terletmisler baya, biraz once Talha aradi ve guzel haberi verdi.. Rabbime sukurler olsun bu sayfayi kapattik artik. Talha bugun Dr oldu..:))

3 comments:

  1. Tebrikler!

    Hersey gonlunce olsun bundan sonra insaallah.

    ReplyDelete
  2. yasemine biraktigin yorumdan bu kimdir hareketle sayfaniza geldim)hayirli olsun insallah bundan sonraki yasantinizda cektiginiz sikintilarin karsiligini kat be kat fazlasini alirsiniz...sevgiler..

    ReplyDelete
  3. amin arkadaslar Allah razi olsun guzel dualariniz icin...

    ReplyDelete