Thursday, March 12, 2009

Day 29

MT'nin dunku huysuzlugunun sebebi belli oldu, yine grip oldu benim oglum..:( Gece ateslendi, bugunde salya sumuk gidiyor bakalim bu gece nasil gececek. Ablasiyla cizgi film izlemekten cok hoslaniyor, Beyza MT'yi eglendirmesini cok iyi biliyor, ilk cocugun kiz olmasinin faydalari :)

o kadar da hossuk degil misim dimi anne:)
Bir hafta once bunu yapamiyordu bu oglan, babasi hossuk benim oglum, hic kalkasi yok diye dalga geciyordu. Yine kendisi kalkmadi ben koydum ama en azindan ayakta durabildi. 2 yasinda yurur heralde diyordum ama biraz umutlandim simdi:) Beyza 10 aylik yuruyunce MT'den beklentilerimiz coktu tabi..:)

4 comments:

  1. MT'nin Tv izleyen hali cok seker ustten,ustten bakiyor:))

    Gecmis olsun bu arada sanirim MT sik,sik hasta oluyor.

    ReplyDelete
  2. Allah razi olsun. MT car seatte cok terliyor, sonra bir yere gidince cikmak istiyor, sonrada boyle hasta oluyor. Beyza'nin ilk yili New Orleansta gecmisti hic hasta olmamisti, bu zavalli oglan buzullarda dogunca sanssiz oldu biraz:)

    ReplyDelete
  3. Hızlıca baktım fotolara. Foğraf makineniz mi çok güzel yoksa siz mi iyi bir fotoğrafçısınız karar veremedim:) Fotolar çok güzel...

    ReplyDelete