Saturday, March 28, 2009

Day 45


Bugun bos islerle ugrastim uzuuunca bir sure. Ilk once elimdeki fotolardan kesip farkli headerlar hazirladim sonrada birazcik HTML code lariyla oynadim. Blogun header i artik sayfa her yuklendiginde degisiyor. Amma zor oldu yapmasi yaw unutmusum HTMLi falan iyice. Eee 5 sene acipta suratina bakmayinca olacagi bu:) Ben bunlarla ugrasirken Beyza hergun oldugu gibi MT'yi ordan oraya tasidi, kaldirdi indirdi, canina okudu yine yani:) Guya oynuyor ama cocukta hal birakmiyor. MT efendide artik pek kucakta oturmak istemiyor surekli hareket pesinde, boyle merdivene biraktigimda baya uzunca bir sure duruyor , heyecanli heyecanli zipliyor. Komik seyler bu bebeler:)

5 comments:

  1. Seker oglan cok tatli masaallah:)

    Ablalar ne isterler kardeslerden her zaman bilmiyorum :)bizimki bile burdaki bi kac bebeden 1 hafta buyuk olmasina ragmen canlarini okumaya basladi:)))

    O boyuyla ordan oraya tasimaya calisiyor onlari:)

    Bu arada bi konuda yine rahatsiz edicem seni senin makinadan almaya gidiyorduk Best&Buy'a fakat son anda nette bi arastiriyim dedi Tufan Bey.. Bide baktik yeni bitane cikarmis.. Canon eos rebel T1i senin bir bilgin varmi??

    Yada bi goz atabilirmisin ozelliklerine hani oburunu kullanan biri olarak daha iyi bilirsin diye dusundum???

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. T1i ayni ozellileri tasiyor yaklasik olarak sadece 12.2 megapixel yerine 15.1 megapixel, bunun sana getirecegi bir fayda yok eger cok buyukposterler basmak istemiyorsan:) diger bir farkida video cekebilmesi HD olarak.bu guzel bir ozellik cunku xsi larin video ozellikleri yok. ama tabi senin ufak makinende var onunla da cekebilirsin video istedigin vakit. yani fotograf kalitesi olarak bir farki yok bu makinenin xsi dan. birde bu makine mayista cikacakmis daha:)
    best buy biraz pahali olur.burdan almanizi tavsiye ederim: http://www.bhphotovideo.com/ cok iyi bir sirket, fiyatlarda uygun. ben deallara bakiyordum senin icin surekli ama henuz birsey cikmadi:(

    ReplyDelete
  3. Cok sagol Esra 'cim ilgilendigin icin..Tufan'da video kaydi oldugu icin ve hani almisken bu olsun gibisinden beni ikna etmeye calisiyor:)Best&buy da yok suan evet. Ne zaman gelirde bilmiyorum dedi yetkili kisi 1 hafta da olabilir bir kac ayda dedi ama online'da var satan bir kac yer ,olmazsa ordan alicaz sanirim onerdigin siteye bakiyim hemen .

    Cok sagol ,Allah razi olsun.

    ReplyDelete
  4. internette de bulamazsin su an T1i. o satanlar pre-order yapiyorlar, yani parasini oduyosun piyasaya cikinca , onlarinda eline gecince sana yolluyorlar. canon un kendi sitesine baktim ben, mayisin basinda cikmasi planlandi diyor ama bu tarihler atabiliyor ileriye. yani eger Tufan abi bunu almak istiyorsa biraz bekleyeceksiniz. internetten foto makine alirken dikkat olun, cunku bazi siteler cok ucuza verebiliyorlar ama guvenilir degiller, bozuk, sahte mal falan satabiliyorlar. amazon ve b&h en iyisi. cokta para odeyeceginiz icin sonra yanmayin:)

    ReplyDelete
  5. Satan yerler suan hemen gonderip gondermiyormu bilmiyorum onu sormadim esime ama bi kac satan yer gordum o kadar.

    Hayirlisi olmazsa biraz bekliycez sanirim.

    Tufan Bey anlar ve dikkatlidir o konuda son derece bir sorun olmaz ins...online alisveris konusunda.

    Allah razi olsun tekrardan.


    Bu arada kar harika gorunuyor.

    ReplyDelete