Sunday, June 21, 2009

Day 121 - Friday, June 12, 2009

Nostalji turundaydik sabah, Talha'nin 6 senesinin gectigi eve gittik bugun 12 sene sonra, kahvalti ettik, bahceyi dolastik, eski anilari tazeledik. Tazeledik diyorum cunku, tanisikligimiz eskiye dayandigi icin, bu eve ben de gitmistim kucukken :)))



Kahvaltidan sonra Harran'a gittik,



Harran'da disi toz icinde ama ici pirlanta gibi cocuklarla tanistik,



Aksam cektigim fotograflara bakarken, fotograflardan birinde MT'nin yuz ifadesi niye boyle diye merak ettim ve yuzunu yaklastirip kestim fotografin, bir kararti vardi suratinda, sonra iyice yaklastirdim gorebilmek icin ve hepimizi gulduren gercekle karsilastim..



1 comment:

  1. Som resimde koptum resmen HARIKAA :)
    MT annesinin gozunden hicbirsey kacmayacagini bu fotograf sayesinde ogrenecek :)

    ReplyDelete