Thursday, May 7, 2009

Day 85

Bugun once parka, sonra Turkiye'ye giderken goturecegim hediyeleri almaya gittik cocuklarla beraber. Listemde yegenlerimden baska herkesin ismi vardi ama ben yine yegenlerime aldim gidip. Liste ayni sekilde duruyor, bavulsa biraz daha doldu.. Oooy oyy...
Parkta ilk kez rakun gorduk bugun, Diger cocuklar heyecanlanip bagirirken Beyza cool takilip sallanmaya devam etmeyi tercih etti...



Bugun cool lugu pek bir ustundeydi, beni de begenmedi, baska bir masaya oturup yedi yemegini:)Tabi ben rahat birakmadim gittim yanina o baska..:P



3 comments:

  1. Buyudu artik o annesi :)
    Bu arada THY bagaj hakkini dusurmus , 32 degil , 23 kilo olmus sanirim - parca basi VE bu konuda cok katilarmis :(

    ReplyDelete
  2. evet biliyorum:( amerika icinde asagiya bavul vermek bile parali olmus bu arada, 1. bavul $15, 2. bavul $25. bu kadar da pinti olunmazki:)

    ReplyDelete
  3. evini toparlaya bildinmi? Turkiye ye gitmeniz oncesi sizin oralara gelmemiz mumkun degil sanirim, kismetse bizde tasiniyoruz onumuzdeki hafta sonundaaaaaaa...
    meryem

    ReplyDelete