Thursday, May 28, 2009

Day 106

Uzun ve yorucu bir aradan sonra sanal aleme donebildim sonunda. Ancak 101-105 gunlerine dair fotograflarimin bir kisminin basina kaza geldigi (CTRL+X e basip CTRL+V ye basmayi unutmam gibi..) icin toptan bir ozet geciyorum. Cuma ve Cumartesi tasinmaya hazirlanmakla gecti, bir daha tasinmak istemiyorum demekle de gecti diyebiliriz aslinda... Cocuklar evde baya bir sikildilar, Beyza beni parka goturun diye diye bir hal oldu, MT ise kendini gozluk kemirmeye verdi...



Pazar gunu oglen Talha'nin 6-7 arkadasi gelip esyalari storage a goturduler yerlestirdiler sagolsunlar. O esyalar gittikten sonra butun aksam bavullarimizi ayarladik ve temizlik yaptik, uzun zamandir bu kadar pis koktugumu hatilamiyorum dememe hacet var mi bilmiyorum :) ve geceyi gecirmek uzere arkadaslara gittik. Aksam tamamen bitiremeyince isleri ertesi sabah Talhayla ikimiz tekrar eve donduk ve temizligin geri kalaniyla, ortalikta kalan ivir zivir esyalari, garajdaki bisikletlerimizi falan toparlayip storage a goturup yerlestirdik ve boylece tasinma islemini sonlandirdik. Gunun geri kalaninda son dakika alisverislerimizi tamamladik ve aksam da arkadaslarla beraber yemege gittik. Suratimdaki yorgun ifadeye bakip bana aciyanlarin "Yaziiik" diyen seslerini duyar gibi oldum birden..:)



Sali gununude biraz alisveris biraz bavul hazirlamayla tamamayip aksam uzeri yola ciktik. MT havaalaninda ucagi beklerken hic durmayip bizi baya korkuttu..



Ama ucak gece 11 de kalktigi icin ve gece boyu yolculuk surdugu icin baya guzel uyudu cok sukur...




Yolculuk dusundugumuzden kolay gecti. Ancak eve giderken Istanbulun aksam trafigine takildik ve 2.5 saatte varabildik eve. Yani ucak yolculugu degilde Istanbul trafigi mahvetti bizi:))



Iki yil sonra gectigimiz yollarda dalgalanan Turk bayragini gorunce cok duygulandim, ezani ilk kez dinliyormus gibi dinledim duydugumda, insan yoklugunu ve kiymetini ancak bulamayinca anliyor galiba...




Dunden beri hasret gidermekle mesguluz. MTyi babannemle tanistirdik, hemen kaynastilar:)



Simdi jetlagle ugrasiyoruz. MT dun sabah 4e kadar uyumadi (Amerika saatiyle aksam 8) sonra yatti uyudu:) Bugunde sabah tekrar yatti 4 saat uyudu ne zamanki Amerikada sabah 8 oldu tik diye kurulu saat gibi uyandi:) Bakalim bu gece bizi neler bekliyor...

Ben bunlari yazarken uyandi MT, su anda saat gece 2 burada, babasi uyutmaya calisiyor ancak pek basarili gibi degil heralde..:)Gideyim ben..


3 comments:

  1. Hayirlisiyla gitissiniz Esra'cim cok sukur

    Iyi tatiller:))

    ReplyDelete
  2. ben yolda uyurlarsa jetlag olmazlar diye dusunuyordum.Korktum simdi acikcasi .
    Nasil, biraz daha duzene girdi mi ?
    Ne guzelkavusmussunuz Cok guzelgecer hersey insallah.
    Bende ezan sesini cok ozluyorum birde ekmek ve simidi :))

    ReplyDelete
  3. Yelizcim uyusalarda uyumasalarda jetlag oluyorlar, 8 saat fark olunca burasiyla amerika arasinda vucut TR saatine alisana kadar 1 hafta falan geciyor.

    ReplyDelete