Tuesday, February 8, 2011

Acil.

Blogu acar acmaz karsima cikan goruntuden fena halde sıkılmıs durumdaydim. Aksam 6'da henuz daha yemek bile yapmamisken, evi toparlarken kafama takildi, benimkine takildimi eski plak gibidir duzelmez.. Elektrik supurgesini oldugu yerde birakip, acilen bu nazenin cicegi dijital aleme soktum. Itiraf ediyorum sadece kendi cikarlarim icin. Emektarim falan dedim ama arabanin fotograflarindan bana bile gina geldi:)Hic olmazsa bakar bakar icim acilir, oh be!

20110208-IMG_1445


20110208-IMG_1449aa

20110208-IMG_1442

4 comments:

  1. bayadir yazmissin, takip edememistim...
    hos fotolar, guzel yazilar olmus. evet, araba disinda-neyse gelmis gecmis olsun, sukur ki cana gelmeden gitti.

    basket potosuna ucus fotosu cok guzel olmus, soylemeden gecemedim ;)

    ReplyDelete
  2. Esra cok guzel olmus resimlerin ozellikle 2. si ,bilmesem o dresseri eskitme sancam , sanldada olsa sevdigin ise girismissin arkadasim :))

    ReplyDelete
  3. sen sıkıldıysan bir de bana sor her açtığımda aynı manzara gerçi bunu uzun zamandır yaşıyorum ama neyse. Beyzademin yeni dişini paylaşırsın diye bekledim bekledim memoşun beziyle karşılaştım misal :)

    ReplyDelete