Monday, September 20, 2010

Day 597

Haftasonu niye bu kadar cabuk geciyor yaw.. Beyza okula basladigindan beri her sabah 7.30 da kalkmak zorundayim, tekrar ogrencilik yillarima donmusum gibi hissediyorum ve sinir oluyorum :) Kendim ogrenciyken sabah derslerini asardim genelde ama simdi onu da yapamiyorum ne yazikki..:P

Cumartesi bir arkadasimizin baby showeri vardi, onun pastasini yapip goturdum, hanim hanima guzel vakit gecirdik, insanin arada evinden yalniz basina uzaklasmasi iyi oluyor:)

IMG_0221

IMG_0217

Pazar gununu havanin guzel olmasini bilerek piknikte gecirdik, bol bol yedik, konustuk, top kosturduk ama hic fotograf cekmedik:)

6 comments:

  1. bu pastayı sız yaptınız yanıı oylemıı...masallah harıka cok sırın gozukuyor..

    ReplyDelete
  2. çok sevindim yeni yazılarını görünce özlemiştik sizi :) bu arada pastan yine harika görünüyor ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  3. Esraaa sen harikasın yahu.. bir avuç cüsse ama kocaman bir kadın! seviyorum seni yahu...

    ReplyDelete
  4. bi ara giremiyordum bloguna ,donmussun sevindim
    bizim oglanlar yasit ya ,bakiyim bi dedim , ayni surat (masallah) ama kocaman olmus.
    ne guzel oluyor boyle buyumelerine sahit olmak :)))

    ReplyDelete
  5. esra yeni yazilarini ve resimlerini bekliyrm ...

    ReplyDelete