Tuesday, February 23, 2010

Day 376

Evet kisaca toparlamak gerekirse .. diycemde 10 gunde fazla olmus neresini toparlayacaksam.. Merak eden arkadaslar icin MT iyi cok sukur, o vakadan sonra hicbir problem olmadi, simdi yapilmasi gereken bir alerji testi var bakalim ondan ne cikacak. Agzinin icindeki kesikte iyi oldu hemen, cocuklarin yaralari cabuk iyilesiyor zaten bilirsiniz..
Onun disinda hayat hala ayni seyrinde devam ediyor, Beyza'yi yuzmeye yazdirdim, dun basladi, haftada sadece 1 kere ama cok eglendi, bayada iyi yapiyor ogretmeninin soylediklerini, cabuk ogrenecek insallah umutluyum. Havalar neredeyse hergun 0 derecenin ustunde artik, soyle 10 dereceye yakin olsa da disari rahatca cikabilsek istiyorum, cocuklarin gunese benimde sakin sakin oturabilecegim bir park bankina ihtiyacim var cunku :)



3 comments:

  1. Herseyin yolunda oomasi cokz guzel...Beyza'nin yuzmeye baslamasi da cok guzel;))

    Ahh sorma valla burda bile havalar buz gibi boyle kis gecirmedik valla!Bende isinsin diye bekliyorum havalar dun gunesliydi bugun yine buz gibi;(((
    Bide ben sana mail atmistim ama almadin sanirim?

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Aaa neden böyle bütün postları aynı anda görmeye başladım ben?
    Bu arada geçmiş olsun. Özlemişim fotolarınızı.

    ReplyDelete