Friday, December 18, 2009

Day 309

2 gundur ehliyetle ugrasiyorum, Wisconsin ehliyetimi suresi gecmis bir bicimde kullaniyordum ancak Pazar gunu biri arabama arkadan gecirince ehliyeti yenilemek sart oldu. Neyseki ben vurmadigim icin benim ehliyet bilgilerime gerek olmadi ilk etapta, hem arabanin arkasi gocup yaninda bide ehliyetim yok diye ceza yeseydim baya sinir olurdum heralde:) Bu kaza sebebiyle ehliyet alma islemini hizlandirmis oldum, olmasaydi tembel tembel bisey olmaz diyerekten bu sekilde kullanmaya devam ederdim heralde, vardir herseyde bir hayir demisler.. Bu tatsiz olaylar disinda vaktimizin cogunu evde geciriyoruz cocuklarla, hava baya sogudu, -12 lerde dolaniyor ama pazar gunu kar yagisiyla beraber normal seviyeye inmesini bekliyoruz insallah. Bu aksamlik hava durumunu izlediniz, simdi sirada spor haberleri. Ancak once kisa bir ara ..:))

Karsinizda kendisini moda ikonasi zanneden bir hanimefendi var. Bu giyinme zevkini kimden edinmis bilmiyorum, her tarafindan rukusluk akiyor, umarim buyudukce gecer.





Ayakkabilari yakin plan gostermeden olmazdi:)



Not: Bugun kucuk hanimefendi ilk defa kendisi banyo yapti, pekte iyi becerdi, ben de bu arada icimden sevinc cigliklari attim, yasasin artik biri kendi yikaniyo geriye bi tanesi kaldi diye :P

Bu veletle ilgili anlatabilecegim bisey yok,





hala ayni sekilde evi pisletiyor, yanindan gecerken katlanmis duzeltilmis olan havlu, camasir vs sakince alip yere dagitarak atip yoluna devam ediyor, sinirlenmeye basladi baya ,istedigi birsey olmayinca ciglik atarak agliyor, kafasini kuytu yerlere sokup butun vucudunu sakladigini dusunuyor, kendini yerlere atiyor ve bazende kafasini duvarlara carpiyor, ben de guluyorum bu haline, iyice sinirleniyor tabi haliyle, o sinirlendikce ben guluyorum, bu sekilde devam ediyor:)

5 comments:

  1. kaza icin cok gecmis olsun.ilk ve son kazaniz olur insallah.rabbim kucuk buyuk tum kazalardan korusun herbirimizi insallah.sekerleri cok optum...

    ReplyDelete
  2. Bence kizinin fotograflarini odasina as..Mini coco chanel olmus ! Sahane !

    Demek sizde de basladi sinir halleri ..Happiest toddler on the block dvd sine guveniyorum ama durum baya ciddi gibi.Eskiya resmen teror estiriyor evde,.Inanamiyorum , bu benim oglum mu diyorum resmen..

    Ama annesi cok yakisikli bu oglan , cok !!

    ReplyDelete
  3. beyzanın sımdıye kadar kı fotografları arasında bir numara ! bayıldım..
    ha şu oğlana gelince..supper!! (bebekleri sinirlendirmeye bayılırım bende:)

    ReplyDelete
  4. Cok tatli cikmis Beyza Masaallah! Bu tarz pozlari cok seviyorum.

    Immm ... Yakisikli ,seker oglana diycek soz bulamiyorum.

    ReplyDelete
  5. Beyza'ya soyliyim bu commentlerinizi pek bi hosuna gider heralde :)

    ReplyDelete