Wednesday, November 18, 2009

Day 279

Evdeyiz bugunlerde, bir tembelim bir tembelim, yani disari cikma konusunda, simdi kim cocuklari giydirecek, kim canta hazirlayacak, kim asagi inecek, kim car seat'e cocuklari oturtup kemerlerini baglayacak.. diye dusundukce, amaaan bosver otur evinde diyorum gunlerdir... Cocuklar da bu durumdan nasiplerini aliyorlar tabi, kimisi oraya buraya tirmaniyor,



kimisi takip takistiriyor.



MT ile ugrasiyorum aslinda, kendisi bir aydir kendi kendine uyuyordu, daha once de denemisligim olmustu ama cok aglamisti, anlamamisti ne yapmak istedigimi, bende birakmistim, cok aglatmaktan yana degilim cocuklari, zamani gelince ogreniyor nasilsa diye dusunuyorum, Beyza'da cok katiydim ve gunlerce cocugu aglatmistim ama ogrenmemisti, bir iki kere kendi kendine dalmisti ama yarim saat sonra tekrar uyanmisti, uyutsamda, yine bir yarim saat sonra uyaniyordu, aglayarak uyudugu icinde uyanmasida icli icli kotu sekilde aglayarak oluyordu, her neyse, MT efendiyle konustum bu eve tasindiktan sonra, uyuman lazim, bak yaninda elmo var, saril uyu falan diye, bi baktim velet uyudu , pek bir sevindim, oh be boyle cocuk bakmakta ne var diye dusunurken 2 gun once olan oldu. Bizimki o kucucuk boyuyla kendi boyundaki yataga tirmanip uzerinden atlayip asagi iniyor, $ok oldum gorunce resmen. Inip yanima gelip bir de siritisi varki gormek lazim, insan kizamiyor bile:) Neyse efendim, velet baktim surekli cikiyor disari, ben de odasinin kapisini kilitledim, orda oyalanir uyur diye. Bu seferde beyefendi minnacik parmaklariyla odanin kapisinin kilidini cevirdi acti. Benim moral iyice bozuldu tabi, nasil uyuyacak bu cocuk, nerelere kapatsam diye dusunurken buldum kendimi. Gecici olarak buldugumuz cozum ise, yataginin kenarina sandalyeleri diziyoruz, sandalyelerin sirtlari yataga geliyor. Simdilik cikamiyor ama sanirim plan yapiyor, ne yapsam buradan tirmanip cikabilirim diye. Cok vaktimin oldugunu sanmiyorum. Bu yastaki bir cocugu yataginda tutmak icin ne yapmamiz lazim arkadaslar, onerisi olan varmi diye sorayim istedim.. Cok dardayim, bi el ativerin lutfen ..:)



1 comment:

  1. hah seninkide haydut ,yandin !
    Ayni tembellik benimde uzerimde , car seat kemeri bile batiyor bana in ,cik bisey unuttun don vs derken evdeydim VEE baktim ki tirmanmalar artti .
    Bu cocuklarin enerjilerini bosaltmalari ve yorulmalari lazim.Yuzme havuzu siddetle oneririrm ,hicbir sey yapamasam mall'larda ki playgroundlara goturuyorum atliyor ,zipliyor , tepiniyor aksam horul horul uyuyor..Evdeki tirmanmalar tehlikeli malum.
    Yani is basa dustu , usenme bir luks oldu bana malesef ve attik kendimizigene sokaklara .
    Ha bu arada eve kaydirak aliyorum simdi , onunda cok faydasi var in , cik , kay derken guzel egzersiz yapiyorlar

    Bu arada bende ebayden aldim duvar stickerlarindan yaklasik 10 gun once , hala bekliyorum taa Kore'den gelcek :)
    Harika yapmissin odalairni bayildim , ne cabuk yerlestin yahu -helal valla !!

    Sevgiler

    ReplyDelete