Sunday, October 25, 2009

Day 255

Elmo lover..



4 comments:

  1. Hadi hayirli olsun yeni evinize yerlesmissiniz .Rabbim guzelliklerle karsilastirsin her daim ins...

    Alt postta ki doga fotolari harika !

    MT ninde Elmo ile uyuyan hali cok tatli Masaallah!

    ReplyDelete
  2. cok seker !elmoyu sevmeyen cocuk yok sanirim))
    newyorka baya yaklasmissiniz gelirseniz beklerim.sevgiler..

    ReplyDelete
  3. sagol Yasemincim, bekleriz biraz soguk hava gormek isterseniz:) ben de sana email atacaktim, bi tripod var indirimde, 130$mis , 30$ olmus. almak istersen yollarim linkini.

    Eslem biz de bekleriz insallah Boston'a.

    ReplyDelete
  4. Sagol Esra cim bakalim kismet gelirsek sizi gormeden donmeyiz zaten ins...

    Tripot un fiyati baya guzel dusmus.. fakat ben hani bi ara sormustum sana o zaman aldim. Once uygun bise aliyim dedim ama daha sonra almisken iyi bise olsun dedi Tufan guzel ve baya bi kullanisli birtane aldik Best&Buy dan.

    Ama kullanisli bir canta ariyorum bak:))) Lenslerin ikisini de rahat koyabilecegim ve foto cekmek istedigim zaman pratik bir sekilde makinayi cikarabilecegim.Suan ki kucuk iki lensi koyamiyorum bi kac yere bakdim ama hem fermuar hem usten bi guvenlik gibi bisey...ugras babam ugras yani makinayi cikarmak icin:)))
    Oyle onerebilecegin varsa mail atabilrsen sevinirim canim.
    A.E.O

    ReplyDelete