Sunday, September 27, 2009

Day 230

Yeterince olgunlasmis bir cherry domates goze kestirilir,



koparilir,



ve,



salata yapacak teyzeye verilir:)



Day 229

Ileride mustakil bir evimiz olursa bahce islerinin bana kalmayacagina dair beni umutlandiran sahne..:P




Thursday, September 24, 2009

Day 227

Bugune bugun okullu bir kizim var artik benim:) Benim korkularimin aksine, cok rahat oldu bugun okula birakmasi, hic problem etmedi, ogretmeni de cok iyi oldugunu soyledi okul cikisinda. Cok sukur bunu da atlattik:)







Bu da ablasini okula goturmeden once beraberce sokaga cikardigim MTnin firar anindan, cocuk daha 10 gun once yurumeye basladim biraz yavas gideyim falan diye dusunecegine olanca hiziyla anasindan kacmaya ugrasiyor:)





Day 226

Kardes kardes eglendilermi bayiliyorum bu veletlere..:)





Day 203 - 225

Uzun zamandan ve mesguliyetlerden sonra buralardayiz yine.. Bu 23 gunde..;

Ramazan ayina Turkiye'de basladik,



MT yurumeye basladi,



Amerika'ya donecegimizden bir gun once dizanteri teshisiyle hastaneye yatti ve 2 gun kaldi,



Dogum gunumu MT'nin hastaneden cikmasi ile birlestirip beraberce kutladik..



MTnin hastaligindan oturu biletimizi 2. kez erteledik,
Sevdiklerimizle vedalastik,



Dusundugumden cok daha kolay bir ucak yolculugu yaptik,
Bayrami jetlag olarak Amerika'da yaptik,
ve su anda yeni yerimize gitmek icin gun sayiyoruz..

Saturday, September 12, 2009

Day ... Part II

Aslinda gelecek hafta baska diyarlardan yazarim diye soylemistim ama MT'yi hastaneye yatirdik dun, amipli dizanteri olmus, bugun aksam uzeri cikardik cok sukur ama doktor uzun ucak yolculugunu sakincali gordugu icin 1 hafta daha ertelemek zorunda kaldik, umarim o zamana kadar iyilesir benim canim oglum ve biz de icimiz rahat olarak donus yolculugumuza cikabiliriz.. Duadan eksik etmememiz dilegiyle...

Monday, September 7, 2009

Day ..

Bilgisayarim bozuldu.. Lightroom'um, photoshop'um ve yuzlerce fotografim orada kaldi.. Bugunlerde fotograf cekisim de minimumda, onumuzdeki hafta baska diyarlarda, baska mekanlarda, yeniden gorusmek uzere, sevgiler..

Sunday, August 30, 2009

Day 202

Gunun muhtelif saatlerinden muhtelif manzaralar..











Saturday, August 29, 2009

Day 201

Bugun kankam benim cocuklarla fotografimi cek deyince giydirdik cocuklari bahceye indirdik, e madem sen de beni cek cocuklarimla dedim, hep kameranin arkasinda olunca boyle firsatlari degerlendirmek lazim...











Talha'yla chat yaparken bugun, "dun Sultanahmet'te cektigin mahyali fotografi cok begendim, ilk once mahyanin uzerindeki yazi biraz garip geldi ama sonra dusundum cok guzel mesaj vermisler adamlar, helal olsun" dedi. Ben de evet ne guzel yazmislar dimi diye tasdikledim.."Dur bak su fotoydu bahsettigim" diyerek yolladi bana fotoyu emaille. Ben de yaw benim fotomu bana ne diye yolluyon ben de var zaten derken acinca anladim neden yolladigini...:))



Friday, August 28, 2009

Day 200

Bu guzelleri dun cekmistim ama dune ait cok foto olunca bugune biraktim..









Day 199 - Thursday, August 27, 2009

Bugunku birkac duragimiz:

Ortakoy, aaahh ortakoy, guzel ortakoy, kumpir kokulari esliginde oruclu olarak dolastigimiz Ortakoy:) Su cami olmasa bir ruhun olur muydu bilmiyorum ama..






Abdullah'cim canim kardesim soyle duvarin dibinde dur , bi fotonu aliyim, bloga ilan vericem kiz ariyoruz diye :PP



Neyse konuyu dagitmayalim, Istanbul falan diyodum ben, ehem nerde kalmistik..?

Sonrasinda, yine kapalicarsiya gittik, bu sefer Talha'nin hocasina bir tabak aldim hediye, adam kocamizin PhD olmasina sebep oldu, bisey almak lazim di mi:) Ama usendim makineyi cikarmadim bu sefer carsida o baska mesele:) Oradan da Sultanahmet cevresini arsinlamaya basladik, iftarimizi edecek bir yer bulmak icin.. Dolasirken guzel yerlere rast gelmedik degil, yemek bakimindan degil, manzara bakimindan ama..








Ve ben dun neden Ramazan'da Sultanahmet koftecisinin onunde metrelerce kuyruk oldugunu anladim, cunku koskoca Sultanahmette iftar acacak, dogru duzgun yemek yenebilecek bir yer yok orasinin disinda! Kofte sevmiyorsan yandin yani:)

Hadi ben Turk yemeklerinin ne oldugunu biliyorum ama turistlerin Sultanahmet'te Turk yemekleriyle tanisacagini dusunmek cok aci geldi bana...

Kotu bir iftar yemeginin sonrasinda uzun seneler sonra Sultanahmet'in minarelerinin arasinda isildayan mahyayi gormek ilac gibi geldi..